Lenovo випустила на український ринок перший смартфон

Із липня 2013 року року компанія Lenovo починає офіційний продаж смартфонів в Україні, повідомляє прес-служба компанії.

Першим смартфоном Lenovo на українському ринку стала модель Lenovo А390 в сегменті бюджетних смартфонів, яка надійшла у продаж 1 липня.

Відмінними рисами моделі є двоядерний процесор - MTK 6577 Dual-core 1 GHz і підтримка двох
sim-карт. На Lenovo А390 встановлена ​​операційна система Android 4.0.4 Ice Cream Sandwich.



Смартфон Lenovo А390 оснащений 4-дюймовим екраном (роздільна здатність 800x480 пікселів)  з функцією Multitouch і камерою з роздільною здатністю матриці 5 Мп.

Внутрішня пам'ять пристрою - 4 Гб,  також смартфон Lenovo А390 підтримує карти пам'яті microSD об'ємом до 32 Гб. Об'єм оперативної пам'яті - 512 Мб.

Акумулятор ємністю 1500 mAh забезпечує до 14 годин роботи пристрою в режимі розмови і до 220 годин - в режимі очікування.

Рекомендована ціна виробником на смартфони Lenovo А390 в роздрібних магазинах України - 1199 гривень.

За матеріалами сайту it.siteua.org

Коментарі

  1. Здравствуйте, я Хелена Хуліо з Еквадору, я хочу поговорити про службу фінансування Le_Meridian на цю тему. Фінансова служба Le_Meridian надає мені фінансову підтримку, коли весь банк у моєму місті відмовився від мого прохання надати мені кредит у розмірі 500 000,00 доларів США, я спробував усе, що я міг отримати позику в своїх банках тут, в Еквадорі, але всі вони відмовили мене, тому що мій кредит був низьким, але з божою благодаттю я дізнався про Le_Meridian, тому я вирішив спробувати подати заявку на позику. Бог бажає, щоб вони дали мені кредит у розмірі 500,000.00 доларів США про позику, яку мої банки тут, в Еквадорі, відхилили мене, це було дуже приємно робити з ними бізнес, і зараз мій бізнес проходить добре. Ось контактна електронна пошта / WhatsApp, що фінансується Le_Meridian, якщо Ви бажаєте отримати позику від них.Email:lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.comWhatsApp Контакт: 1-989-394-3740.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

УВАГА! Всі маніпуляції, описані в даному блозі, які ви робите зі своїми пристроями, ви робите на свій страх і ризик! Автор блогу не несе ніякої відповідальності за пошкодження, що виникнуть у випадку неполадок чи поломок ґаджетів.