Коди найчастіших помилок в Google Play

Нерідко при скачуванні додатків з Google Play виникають помилки і збої. Нижче наведений список найбільш частих помилок Гугл Плей на Андроїд і методи їх усунення.

 


Помилка 101
Помилка 101 виникає, як правило, у власників пристроїв Android версії 2.3. Але може також виникнути і на інших версіях ОС. Суть помилки полягає у невідповідності часу на серверах Google Play і точки доступу, за допомогою якої ви збираєтеся підключитися до інтернету.

Щоб її вирішити, необхідно скористатися наступним методом:
1. Очистити Кеш Google Play в налаштуваннях. (Налаштування-Додатки-Всі-Google Play)
2.Перезавантажити смартфон
3. Відключити Wi-Fi на пристрої.
4.Заходимо в настройки роутера (як це зробити ви можете дізнатися у свого інтернет-провайдера)
5. В налаштуваннях роутера змінити часовий пояс і поставити правильний час.
6. Виставити такий самий час і часовий пояс на смартфоні.
7.Перезавантажуємо смартфон
8.Знову підключіть Wi-Fi на пристрої.

Втім, бувають випадки, коли даний метод не спрацьовує. В такому випадку, вихід з такої ситуації тільки один - скидання налаштувань на смартфоні. І створення нового облікового запису Google. Тільки пам'ятайте, що здійснивши скидання, ви також видаляєте всю інформацію, що зберігається на пристрої, включаючи контакти, медіа-файли, замітки і т.д.
  
Помилка 491
В даному випадку вам необхідно очистити кеш Google Play. Зробити це можна через Настройки-Додатки-Всі- Google Play
Втім, бувають випадки, коли цього недостатньо. Тоді вам доведеться перезавантажити телефон в Recovery і зробити очистку кешу через нього. Або ж скористатися рішенням подібної проблеми, описаної нижче.

Помилка 492
В даному випадку помилка теж виникає через кеш Google Play. Скористайтеся додатком Сache Fixer для очистки або перенесення кеша на SD карту. Особливістю даної програми є те, що Кеш переноситься на карту пам'яті лише до наступного перезавантаження смартфона. Після перезавантаження кеш знову опиниться в пам'яті телефону. Для переносу кешу на постійній основі можете скористатися програмою MarketFix.

Помилка 921
В даному випадку допоможе очистка даних додатків Google Play і Google ServicesFramework. Робиться це в настройках - управління додатками. Після чого необхідно перезавантажити смартфон. Якщо і після цього помилка не зникла - зайдіть в налаштування Google Play, видаліть і наново зареєструйте свій аккаунт.

Помилка при отриманні даних з сервера [RPC: AEC: 0]
Рішення таке ж, як і в попередньому випадку. Очищаємо кеш і дані додатків Google Play і Google ServicesFramework. Також видаляємо і заново реєструємо аккаунт.

Помилка при отриманні даних з сервера [RPC: S-5: AEC-0]
Заходимо в Настройки - Додатки - Всі. Зупиняємо і видаляємо дані та оновлення для додатків Google Play Маркет, Google Services Framework і Сервіси Google Play. Перезавантажуємо пристрій В меню настройки - Акаунти - Google, заходимо в налаштування синхронізації аккаунта і знімаємо галочки з усіх пунктів і знову перезавантажуємося. Після перезавантаження відразу заходимо в Налаштування - Акаунти - Google і проставляємо галочки заново і знову перезавантажуємося.

Помилка 927
Як правило, дана помилка виникає через некоректне оновлення Google Play. В налаштуваннях видаляємо оновлення та кеш Google Play. Перезавантажуємо пристрій.

Джерело: info.mobilux.info

Коментарі

УВАГА! Всі маніпуляції, описані в даному блозі, які ви робите зі своїми пристроями, ви робите на свій страх і ризик! Автор блогу не несе ніякої відповідальності за пошкодження, що виникнуть у випадку неполадок чи поломок ґаджетів.