Не активується iPhone та iPad після оновлення до iOS 9.3 - вирішення проблеми

Реліз iOS 9.3 приніс з собою проблеми для власників старих iPhone і iPad: користувачі скаржаться, що після оновлення смартфони і планшети Apple неможливо активувати - введення даних Apple ID не дозволяє пройти екран активації. На щастя, помилку програмістів можна виправити самостійно.



Для того, щоб активувати iPhone або iPad зі встановленою iOS 9.3, виконайте наступні дії:

 1.Перевірте, чи дійсно Ваш iOS-пристрій прив'язаний до конкретного Apple ID

Зайдіть на iCloud.com з комп'ютера і введіть Apple ID, який Ви вводите на екрані блокування iPhone або iPad. Виберіть розділ Налаштування.
У секції Мої пристрої будуть перераховані всі ваші гаджети.
Якщо потрібного пристрою там немає - ви вводите не той Apple ID (ґаджет прив'язаний до іншого або не прив'язаний ні до одного). Якщо все правильно, не закривайте вкладку з iCloud.com в браузері і дивіться наступний пункт.

2.Активуйте через iTunes на комп'ютері

Активувати iOS-пристрій можна і через iTunes на комп'ютері. Підключіть «проблемний» iPhone або iPad до ПК/Мас, відкрийте iTunes, оновіть його до актуальної версії, виберіть планшет або смартфон, потім введіть Apple ID.

3.Видаліть iOS-пристрій з iCloud

Вимкніть iPhone або iPad, поверніться до сайту iCloud.com, виберіть розділ Знайти iPhone, клікніть по напису Всі пристрої. В списку натисніть на потрібний пристрій і потім на Видалити з «Знайти iPhone». Підтвердіть видалення iOS-пристрою з iCloud. Тепер введення Apple ID на пристрої та активація повинна пройти без проблем.

За матеріалами: yablyk.com

Коментарі

УВАГА! Всі маніпуляції, описані в даному блозі, які ви робите зі своїми пристроями, ви робите на свій страх і ризик! Автор блогу не несе ніякої відповідальності за пошкодження, що виникнуть у випадку неполадок чи поломок ґаджетів.