Як зробити джейлбрейк на iOS 10.2

Хакер Лука Тодескі, який займається створенням джейлбрейка для актуальних версій iOS, випустив бета-версію Yalu для iOS 10.2. Додаток дозволяє здійснити напівприв’язаний джейлбрейк системи iOS 10.2 на iPhone 6S, iPhone 6S Plus, iPhone SE і iPad Pro з робочим Mobile Substrate. Розробник обіцяє додати підтримку інших пристроїв дещо пізніше, але методу злому для iPhone 7 не буде. Слід зауважити, що після кожного перезавантаження необхідно запускати Yalu повторно, щоб активувати джейлбрейк.



Інструкція актуальна тільки для iOS 10.2 і не працює з версіями 10.2.1 і 10.3. Наполегливо рекомендую зробити резервну копію даних в iCloud або iTunes і не проводити процедуру джейлбрейка, якщо ви не знайомі зі способами відновлення прошивки на iPhone, iPad і iPod.

1. Для початку необхідно завантажити IPA-файл Yalu і Cydia Impactor, помістивши їх в одну папку.

2. Cydia Impactor необхідно попередньо розпакувати.

3. Далі потрібно запустити Cydia Impactor без прав адміністратора і підтвердити запуск.

4.Наступним кроком буде підключення iOS-пристрою до комп'ютера. При першому підключенні на пристрої потрібно натиснути кнопку "Довіряти".

5. У вікно Cydia Impactor потрібно перетягнути IPA-файл, завантажений раніше.

6. Далі необхідно ввести логін і пароль свого облікового запису Apple ID, щоб підписати пакет унікальним сертифікатом. Дані аккаунта передаються тільки на сервери Apple.

7. Після того, як додаток Yalu з'явився на смартфоні, потрібно активувати профіль розробника в налаштуваннях. Для цього необхідно перейти в "Основні" і потім в "Управління пристроєм", вибрати свою адресу Apple ID і натиснути "Довіряти".

8. Повернувшись на домашній екран, потрібно запустити Yalu і натиснути на кнопку в центрі екрана. Після цього пристрій перезавантажиться вже з джейлбрейком.

За матеріалами: 4pda.ru

Коментарі

УВАГА! Всі маніпуляції, описані в даному блозі, які ви робите зі своїми пристроями, ви робите на свій страх і ризик! Автор блогу не несе ніякої відповідальності за пошкодження, що виникнуть у випадку неполадок чи поломок ґаджетів.