Не запускається Google Play Market на Android - вирішення проблеми

Магазин додатків є центральною розважальною функцією кожного смартфона, особливо такого, що працює на ОС Android. В багатьох людей Google Play Market може раптово перестати запускатись. Причин цьому може бути багато, але найчастіше проблема полягає в кеші додатків від Google.




Щоб очистити кеш, потрібно зайти в Меню - Налаштування Програми, вибрати вкладку Всі, далі обирати додаток Google Services Framework і клікнути на нього. З’явиться вікно, де потрібно буде натиснути «Видалити всі дані». Таку ж маніпуляцію необхідно виконати із Google Play Market. Після цього, якщо ми зайдемо в Play Market, нам буде запропоновано підтвердити ліцензійну угоду – тобто все буде як при першому запуску смартфона. Якщо ж очищення кешу не допомогло – доведеться застосувати більш серйозний захід – виконати загальне скидання, тобто повернутись  до заводських налаштувань. Для цього необхідно зайти в Меню Налаштування – Відновлення і скидання – Скидання налаштувань. УВАГА! При виконанні цієї дії всі ваші встановлені програми та контакти з телефонної книги буде видалено, тому перед цим варто їх синхронізувати з сервером Google.

Коментарі

  1. Відповіді
    1. Напевно, він видалився, або ви самі якось його видалили. Зайдіть в налаштування - програми - всі і шукайте google play. Якщо його там нема, то треба його встановити. Скачати його можна, наприклад, з сайту 4pda.ru

      Видалити
    2. А у мене не встановлюється жодна ігра.Що робити?

      Видалити
    3. А у мене не встановлюється жодна ігра.Що робити?

      Видалити
    4. А у мене не встановлюється жодна ігра.Що робити?

      Видалити
    5. Чому саме не встановлюється? Опишіть проблему детальніше.

      Видалити
    6. Вмене коли я включаю плей маркет то вфн автоматично зп секунду виключається

      Видалити
    7. Вмене коли я включаю плей маркет то вфн автоматично зп секунду виключається

      Видалити
    8. А в мене коли я вмикаю плей маркет в мене іде перевірка а потім вибиває не вдалося підключитися до серверів гугл що робити допожіть

      Видалити
    9. Перевірте час та дату на телефоні, якщо вони неправильні, необхідно встановити правильні.

      Видалити
    10. У мене не можливо встановити надійне з'єднання з сервером гугл під час створення облікового запису гугл

      Видалити
    11. Час і дата правильно встановлені? Всі рекомендації, описані вище, виконали?

      Видалити
    12. Автор видалив цей коментар.

      Видалити
    13. Допоможіть в мене пише коли я скачую вк потрібна автентицікація поторібно увійти в облікоий щапис я входила але ітак не завантажувалось

      Видалити
    14. А в мене пише проблема [RH-01]

      Видалити
    15. Перевірте, чи у вас правильно налаштовані дата і час відповідно до країни, де ви знаходитесь.

      Видалити
    16. що робити коли при оновленні ..Сервіси Google play... вибиває
      -потрібна автентифікація

      Видалити
  2. Коли включаю пллей маркет,то пише "нема з'єднання",але інтернетт є. Що робити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зайдіть в налаштування - програми - всі - google play і очистіть дані та кеш програми.

      Видалити
    2. В мене така ж проблема очистив кеш та дані, але з'єднання немає

      Видалити
    3. Ви пробували перезавантажувати пристрій?

      Видалити
    4. Доброго дня стикнувся з проблемою коли хочу зайти в плей маркет тобто вести свої дані мені пише не вдалося ввійти це сталось після того коли я відновив заводські установки будь ласка допоможіть буду вдячний

      Видалити
    5. перевірте дату, можливо у вас 2011 рік на календарі, коли за вікном 16_й )

      Видалити
  3. Пробувала вже. Не допомагає(
    є ще якийсь спосіб?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А інші програми на телефоні можуть вийти в інтернет?

      Видалити
    2. В мене такаж проблема але інші програми з виходом в інтернет працюють

      Видалити
    3. Якщо інші програми виходять в інтернет, то зайдіть в Налаштування - Програми - Всі - Google Play та видаліть оновлення плеймаркету, очистіть дані, кеш та перезавантажте пристрій.

      Видалити
    4. Непрацює попробував

      Видалити
    5. В мене така ж проблема.Все зробила,що було сказано,не допомогло((

      Видалити
    6. В Мене коли я хочу закачати вк або інстаграм пише "потрібн автентифікація, потрібно увійти у свій обліковий запис гугл" я заходила і в мене писало Вітаю Діана ви увійшли в обліковий запис я робила це неодноразово але не допомагало ((( ДОПОМОЖІТЬ!!

      Видалити
    7. Ви дані й кеш Google Play очищували?

      Видалити
  4. Пише шо це тимчасово або не надаються служби даних

    ВідповістиВидалити
  5. Так,програми пов'язані з інтернету(закачені з плей маркету) роблять

    ВідповістиВидалити
  6. Что делать, сбросил телефон и теперь не хочет заходить в записи гугл, пишет что нет интернета

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зайдіть в налаштування - бездродовий зв'язок та мережі - мобільні мережі - точки доступу і створіть точку доступу для свого оператора мобільного зв'язку.

      Видалити
    2. Невдалося встановити надійне з'єднання із сервером!!! ДОПОМОЖІТЬ:-)

      Видалити
    3. Щоб після скидання телефону працював Google Play, необхідно налаштувати мобільний інтернет.

      Видалити
  7. В мене взагалі запускаю плей маркет і починає тупити телефон поки незупиню плей маркет

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Видаліть оновлення для Google Play, зайшовши в Налаштування - Програми - Всі - Google Play

      Видалити
  8. Підкажіть будь ласка як відновити

    ВідповістиВидалити
  9. Я розгублена,я відкриваю плей маркет і пише,шо немає з'єднання,а інші програми заходять у інтернет видаляла оновлення ,очищувала дані та кеш,перезавантажувала,нічого не допомагає,натискаю у плей маркеті оновити,а воно мені вибиває головну ,і там використати код,налаштування,довідка та відгуки,я не розумію,що від мене там хочуть

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Незнаю чи відповідь ще актуальна. Але
      Перевірте годинник телефона. Якщо він збився плеймаркет не відкриеться

      Видалити
    2. Перевірте точку доступу. Ім'я, та APN

      Видалити
  10. Добрий вечір! У мене питання,коли я хочу щось скачати з плей маркету то мені вибиває помилка немає памяті, але памяті в мене достатньо....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вибиває просто неудалось скачать, недостаточно памяті устройства...

      Видалити
    2. Очистіть внутрішню пам'ять пристрою. Перемістіть програми з внутрішньої пам'яті на карту пам'яті.

      Видалити
  11. Намагаюсь зайти на Обліковий запис ГУГЛ і мені вибиває наступний текст "НЕ ВДАЛОСЯ УВІЙТИ" неможливо встановити надійне з'єднання з сервером.
    Ця проблема може бути тимчасовою або на вашому пристрої Android не надаються служби даних. Проблема не тимчасова, що робити? Допоможіть, будь ласка.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можливо, треба прошивати телефон.

      Видалити
    2. В мене пише гугл сервіси не працюють,пише гугл фільми не працюють,відео будь де на телефоні не подивишся.Прошивали телефон 2 рази,до сраки

      Видалити
  12. В мене просто не запускається play market

    ВідповістиВидалити
  13. Я його вмикаю і він відразу сам вимикається

    ВідповістиВидалити
  14. не вдається ввійти в свій акаунт в плей маркеті при вводі існуючого логіну і паролю вибиває ось таке(фото нижче) а якщо хочу ввести новий акаунт то який логін я би не писав пише шо всі заняті(вже і пробував простия який небудь набір букв нічього),вже збив налаштування до заводських не допомагає))буду вдячний за любу допомогу))

    ВідповістиВидалити
  15. не працює Play Market27 квітня 2015 р. о 08:06

    Що робити якщо пише що немає з'єднання ,а я перевірила і з'єднання відмінне

    ВідповістиВидалити
  16. Очистила дані, помилка925,що робити?

    ВідповістиВидалити
  17. Очистила дані, помилка925,що робити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Кеш очищали? Якщо не допоможе, зайдіть в Налаштування - Резервна копія та скидання - Скидання налаштувань. Це може допомогти, але у вас видальться всі файли та номери з телефонної книги.

      Видалити
    2. Не допомогло нічого

      Видалити
  18. Намагаюсь зайти на Обліковий запис ГУГЛ і мені вибиває наступний текст "НЕ ВДАЛОСЯ УВІЙТИ" неможливо встановити надійне з'єднання з сервером.
    Ця проблема може бути тимчасовою або на вашому пристрої Android не надаються служби даних. Проблема не тимчасова, що робити? Допоможіть, будь ласка. ЩО МЕНІ РОБИТИ???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зайдіть в Налаштування - Резервна копія та скидання - Скидання налаштувань. Це може допомогти, але у вас видальться всі файли та номери з телефонної книги.

      Видалити
  19. Добрий день .У мене така проблема я вхожу в обліковий запис говорить що не вдалося війти всі способи перепробував навіть скидання налаштувань не допомогло допоможіть!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю, що потрібно створити новий обліковий запис, можливо ви забули логін та пароль до старого запису. Або можливо, проблема на сервері Ґуґл.

      Видалити
  20. Добрий вечір, а у мене така проблема: всі програмки які скачані з play market, не працюють
    працюють. Їх скачує, а коли я включаю їх ,вибиває програму зупинено. Що порадите ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ось це пробували?
      Щоб очистити кеш, потрібно зайти в Меню - Налаштування – Програми, вибрати вкладку Всі, далі обирати додаток Google Services Framework і клікнути на нього. З’явиться вікно, де потрібно буде натиснути «Видалити всі дані». Таку ж маніпуляцію необхідно виконати із Google Play Market.

      Видалити
    2. в мене теж саме,пробувала,далі пише немає з'єднання((

      Видалити
  21. Коли я хочу обновити програми (скачені через старий обліковий запис) з нового облікового запису мені пише гугл плей щоб я увіййшла в свій обліковий запис. Але я не можу СТАРИЙ обліковий запис відновити. Я незнаю ні пароля ні імейла на який він зареєстрований. Можливо допоможе видалення СТАРОГО обл запису?????????

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можливо, допоможе. Створіть новий обліковий запис. Ви дані і кеш Google Play очищали?

      Видалити
  22. Що станеться якщо видалити оновлення плей маркету?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Плей маркет повернеться до заводського вигляду, виглядатиме простіше і матиме менше функцій.

      Видалити
  23. У мене закінчилась пам'ять на телефоні і я не можу зробити так щоб додатки скачувались на карту пам'яті

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Напряму на карту пам'яті вони не скачуватимуться, перемістіть вже скачані додатки на карту пам'яті, і тоді у Вас звільниться пам'ять, щоб скачувати нові.

      Видалити
  24. Неможу встановити обліковий запис в плей маркет

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спробуйте інструкції, описані тут - http://svit-gadgetiv.blogspot.com/2015/10/how-to-fix--error-194-google-play.html

      Видалити
  25. в мене через плей маркет не скачуються додатки. Пише помилка. Під час отримання інформації з сервера сталася помилка. [RPC:S-7:AEC-0 KQHR-RE2Q-TUDZ2]

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ось тут є спосіб - http://www.fordus.org.ua/Domoy/oshibka-android-rpc-s-7-aec-0.html

      Видалити
  26. Умене не запускається ( плей маркет gmail пдей ігри )

    ВідповістиВидалити
  27. в мене через плей

    скачуються

    помилка. Під

    інформації з

    помилка. [RPC:S-7:AEC-0 KQHR-RE2Q-TUDZ2]

    ВідповістиВидалити
  28. А якщо це недопомагає

    ВідповістиВидалити
  29. Допоможіть будьласка!При вході в плей маркет мені виходить і вибиває "Нажаль програма Google Play Market припинила роботу"Я незнаю що робити всі рекомендації виконала але нічого недопомагає.

    ВідповістиВидалити
  30. Я прошивала телефон але все одно помилка,навіть коли створюю новий акаун там пише недопустиме ім я користувача

    ВідповістиВидалити
  31. Запускаючи плей маркет пише що Під час отримання інформації х сервера сталася помилка [RH-01].Поможіть

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Помилка rh-01 (error rh-01) Щоб виправити помилку rh-01 в Андроїд потрібно зайти в Додатки, знайти Google Play Маркет і зупинити його. потім натискаємо кнопку «Очистити кеш» і «Стерти дані». Потім те ж саме робимо з «Google Services Framework» і «Диспетчер завантажень». Після цього запускаємо Маркет.

      Видалити
    2. Тепер взагалі нічого немає пише тільки вгорі плей маркет.шо робити?

      Видалити
  32. У мене телефон LG-X135 Android 4.4.2 У мене була такаж сама проблема і я вирішив форматнути телефон(скинути на завоцькі настройки),але потім прийшлось заходити в обліковий запис. Я вві пароль і електронну поту(gmail.com) і ось в мене вибиває НЕМОЖЛИВО ВСТАНОВИТИ НАДІЙНЕ З'ЄДНАННЯ ІЗ СЕРВЕРОМ. Будь ласа допоможіть якщо прийдецця можу дати пароль і електронну адресу від облікового запису.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дати відповідь "на пальцях" дуже важко. Адже ця проблема може бути зв"язана з багатьма причинами. Перше,що роблю я ,і в цьому переконався на практиці,це перевіряю дату пристрою і встановлений час. Я прочитав Ваш новий коментар і зрозумів,що вже з цим точно все в порядку.Але проблема лишилася?

      Видалити
    2. Напевно, у вас збилася дата і час в телефоні, налаштуйте її правильно.

      Видалити
  33. Я сообі згадав чо перед тим спробував зламувати Boom Beach і Klach of Klans за допомогою Game Killer можливо помінялись якісь цифри в сестемі але час і дата намісці. Я думаю що після форматування телефону усі цифри стали на свої місця.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Поцес входу в обліковий запис так само неможливий? А сам інтернет працюе на телефоні,інші програми в нет заходять?

      Видалити
    2. В обліковий запис теж неможливо зайти. Гадаєте потрібно міняти прошивку.

      Видалити
    3. Перевірте пошту з якої надходить повідомлення. Я там описав, що можна спробувати. А вже потім будете думати за прошивку

      Видалити
    4. Моя поштова скринька vassyll2016@mail.ua

      Видалити
  34. Хтось мені дасть відповідь на моє перше заритання

    ВідповістиВидалити
  35. Вибивпє "потрібна автентифікація.потрібно увійти у свій обліковий запис google".... Зайшла і всерівно те саме....очистила кеш..оновлення...не працює

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Очистіть дані і кеш Сервіси google в Налаштування - Програми - Всі

      Видалити
  36. Freedom може вплинути на роботу плей маркета?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, томy якщо у вас проблеми з Плей Маркетом, краще видаліть Freedom.

      Видалити
  37. У мене запускається, чогось самостійно плей маркет, порадьте будь ласка.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Самостійно він не може запускатися, якісь програми, які ви нещодавно встановлювали, можуть запускати його. Також це можуть бути віруси, встановіть якийсь антивірус із Google Play па очистіть ним телефон.

      Видалити
  38. А де знаходиться диспетчер завантажень?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Меню - Налаштування - Програми - Всі

      Видалити
    2. Ви задали раныше запитання: А де знаходиться диспетчер завантажень? А для чого Вам потрібен той диспетчер завантажень?

      Видалити
  39. Відповіді
    1. Ви задали раніше запитання: А де знаходиться диспетчер завантажень? А для чого Вам потрібен той диспетчер завантажень?

      Видалити
  40. Добрий день. А що можна зробити коли ти заходиш в плей маркет і наче все працює, а коли натискаєш на якусь гру чи програму то пише нема з'єднання

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ви кеш та дані очищали? Перезавантажувати телефон пробували?

      Видалити
  41. Доброї ночі. Питання- якщо видалити обліковий запис, то це якось вплине на дані , які є в телефоні, наприклад чи не видаляться фото?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Фото не видаляться, але можуть зникнути дані програм, які використовували обліковий запис.

      Видалити
  42. В мене таке питання,на карті пам'яті є достатьнь пам'яті щоб скачати програму,але коли я пробую скачати,просто нейде,пише завантаження,і нейде,програма не скачується! Що робити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Перевірте інтернет-з'єднання. Перевірте дату і час на телефоні. Кеш і дані очищали?

      Видалити
  43. Програма пошук google припинила роботу що робити.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це один раз так було, чи проблема повторюється постійно? Помилка виникає, коли ви в програмі Пошук Google, чи спонтанно?

      Видалити
    2. Постійно так пише. І коли нажтмаю значок google.

      Видалити
  44. У мене проблема з плей маркетом колия в ньог захожу він зразу закривається. Перепробував всьо це напевне перепрошоти треба???

    ВідповістиВидалити
  45. доброго дня Всім! хтось може допомогти мені з цим андроїдом, бо воно дуже нерви лоскоче з настройками і з тим google play market! проблем багато і воно все в закритому колі! все робило до зміни облікового записа який змінив з старого на нове. плеймаркет перестав качати, просто викидувало з нього і все. після цього, все видалив, оновлення, все що писало по інструкції, не допомогло, з силами відновив старе, зайшло, підтвердило, тепер пишуть інші помилки, просить автентифікацію і синхронізацію і оновлення, все це йде через плеймаркет і воно просить а плеймаркет просто не реагує на то що треба і все! замкнуте коло, Може хтось допомогти по цьому? дякую...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зайдіть в Налаштування - Резервна копія і скидання та відключіть резервне копіювання даних. Також зайдіть в Облікові записи та синхронізація і відключіть синхронізацію. Якщо це не допоможе, можливо, потрібно прошивати телефон (особливо, якщо у вас китайфон не дуже відомих фірм).

      Видалити
  46. Заходжу в плеймаркет і мені вибиває ошибка сервера??? Що мені робити???????

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дії, описані в статті, всі виконали? Час і дата правильно встановлені? Freedom не встановлювали?

      Видалити
  47. Добрий вечір, допоможіть будь ласка ось з якою проблемою, не можу нічого скачати з плей маркета, пише, що потрібна автентифікація, потрібно ввійти в сій обліковий запис google. Напишіть будь ласка як це зробити. Дякую за відповідь

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ви ввійшли в обліковий запис при першому запуску плей маркета? Скільки часу тримає проблема?

      Видалити
  48. Не помогає я коли захожу в плей маркет то вибиває окно з перевіркою треба ввести логін і пароль в гмейл ру а потім коли все введеш то пише виникла проблема під час під'єдняння до серверів гугл

    ВідповістиВидалити
  49. Коли я хочу створити обліковий запис в гмейл пише що ім'я користувача не дотупне щоб я не вводив. Коли хочу ввійти пише що не вдалося встановити надійне з'єднання з сервером. Теж саме з усіма програмами гугл. Але в інтернеті обліковий запис створити можна, проте телефон його не бачить. Через це яне можу користуватися сервісами гугл плей. Кеш і дані очищав, навіть телефон скинув до заводських налаштувань, але нічого не змінилося. Що робити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Перевірте, чи правильно встановлені дата і час на телефоні. Також перевірте, чи працює інтернет в інших програмах, встановлених на телефоні.

      Видалити
  50. Я прошив телефон і тепер все працює. Програміст сказав що проблеми через рут права і їх не варто встановлювати!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Скоріше за все, проблеми у вас були не через рут-права, а через програми, які їх використовують, наприклад, Freedom.

      Видалити
  51. Як додати пристрій в плей маркеті ,пише що немає пристроїв

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як саме ви хочете додати пристрій? Щоб додати пристрій через телефон, необхідно ввійти у Плеймаркет через стандартний додаток.

      Видалити
  52. Допоможіть, будь ласка.
    Вибиває сповіщення:"Оновіть сервіси Google Play. Додаток Сервіси Google Play не працюватиме, якщо не оновити Сервіси Google Play"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Необхідно звідси скачати https://trashbox.ru/link/google-play-services-android Сервіси Google Play та встановити їх.

      Видалити
  53. Якшо мені висвічується текст "на жаль,сервіи гугл плей припинила роботу",шо робити?

    ВідповістиВидалити
  54. Неможу ввійти в плей маркет пише помилкаRH-01

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Перевірте дату і час, вони повинні відповідати країні, в якій ви знаходитеся. Також очистіть дані і кеш Google Play. Спробуйте видалити свій акаунт Google з пристрою та додати його знову.

      Видалити
  55. Як саме підтвердити ліцензійну угоду? Налаштовував сервісний центр.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Про яку ліцензійну угоду та сервісний центр йде мова? Опишіть проблему детальніше, не зовсім зрозумів питання.

      Видалити
    2. "Після цього, якщо ми зайдемо в Play Market, нам буде запропоновано підтвердити ліцензійну угоду – тобто все буде як при першому запуску смартфона." - ось про це.
      якщо я видалю кеші, про які йшла мова- чи зможу підтвердити цю саму ліцензійну угоду? Оскільки перший запуск смартфона був у сервісному центрі. І я його не проводила.
      Саме тому питання:"Чи зможу самостійно підтвердити ліцензійну угоду, про яку ви згадували? І як саме?"

      Видалити
    3. Так, зможете, потрібно буде просто відмітити її галочкою.

      Видалити
  56. Я зламав одну ігру, і тепер мені при включені маркету вибиває нема підключення до інтернету або вай фаю

    ВідповістиВидалити
  57. Якщо,я включаю плей маркет,або ютуб,пише перевірте з'єднання. З'єднання відмінне,година,й число правильне,кеш очищувала,телефон перезаружала,і нічо не допомагає. Що робити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Очистіть дані й кеш для Сервісів Google Play. Вони знаходяться в Налаштування - Додатки - Всі. Також видаліть оновлення для Google Play там, де ви очищували кеш.

      Видалити
    2. Я це робила не допомагає!!! А freedom може зашкодити?я його і видалила неправильно?

      Видалити
    3. Так, може. Подивіться ось це відео, тут розказується про вирішення проблеми https://www.youtube.com/watch?v=HN1wfYFw7Vo

      Видалити
  58. В мене нічого не оновлюється шо робити пише немає автентифікайії і увійдіть в свій обліковий запис але я вде всьо по сайтах пошукала і так нічого не зробилося

    ВідповістиВидалити
  59. Якщо це мені не допомогло Ви пишете що треба перемістити все ..... але як?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я мав на увазі переміщення додатків з внутрішньої пам'яті на карту пам'яті, але не на всіх пристроях ця функція доступна. Сам Google Play перемістити не вдасться.

      Видалити
  60. доброго дня. потрібна ваша допомога.нe можу зайти на гугл маркeт.зробила всe що ви сказали аоe ніяк. зараз у мeнe вилазить вікно "додаток сeрвіси гугл плeй нe працюватимe,якщо нe оновини сeрвіси гугл плeй".алe як я можу оновити, якщо гугл нe працює.а коли заходжу на плeй маркeт пишe "пeрeвірка",алe вона нe закінчується.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Час і дата правильно встановлені на пристрої відповідно до вашої країни перебування? Кеш та дані Google Play та Сервісів Google очищували?

      Видалити
  61. Пробую скачати ігру більше 100 мб пише,що мало пам'яті,пам'яті багато в мене,я чистив кеш в плей маркеті і видаляв оновленя і скидував до заводських настройок,але воно нічого не помагає,щоб ще ви порадили б

    ВідповістиВидалити
  62. Пробую скачати ігру більше 100 мб пише,що мало пам'яті,пам'яті багато в мене,я чистив кеш в плей маркеті і видаляв оновленя і скидував до заводських настройок,але воно нічого не помагає,щоб ще ви порадили б

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У вас повинно бути вільних як мінімум 200 Мб вільного простору в пам'яті телефону, щоб встановити таку гру (100 мб система може залишати як резервні).

      Видалити
  63. Не чайно удалила всі налаштування
    Як їх відновити

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Які саме налаштування? Якщо ви здійснювали скидання до заводських налаштувань, і не здійснили перед тим резервну копію, то відновити їх не вдасться.

      Видалити
  64. Що робити якщо не встановлюється програмки

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Опишіть детальніше проблему, чи виникає якась помилка при встановленні і т.д.

      Видалити
  65. Я не можу зайти в обліковий запис зайшла в налаштування-облікові.записи-додати.обл.зап. і пише просто перевірка і все

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Час і дата правильно налаштовані? Кеш та дані Google Play пробували очистити?

      Видалити
    2. Допоможіть будь-ласка
      На планшеті з цього обличчя.зап.все йде а тут не заходило (з телефону) спочатку все заходило а вчора я коли заходила то писало помилKa rh-01 потім я видалила з телефону обл.зап. І хотіла заново зайти в нього але не заходить і цілий час пише перевірка. Що робити?

      Видалити
    3. Допоможіть будь-ласка
      На планшеті з цього обличчя.зап.все йде а тут не заходило (з телефону) спочатку все заходило а вчора я коли заходила то писало помилKa rh-01 потім я видалила з телефону обл.зап. І хотіла заново зайти в нього але не заходить і цілий час пише перевірка. Що робити?

      Видалити
    4. Час та дата правильна на планшеті й телефоні? Кеш та дані google play очищували?

      Видалити
  66. Нема плей маркету після кидування заводських даних. Коли скачую з інтернету пише таке: неможливо встановити надійне з'єднання із сервером.

    ВідповістиВидалити
  67. Я видалила оновлення сервіси Google play і після того в мене не працює Play Market пише помилка що робити як можна оновити сервіси Google play

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. https://trashbox.ru/link/google-play-services-android -найновішу версію сервісів можна скачати звідси.

      Видалити
  68. А у мени на планеті заблукувався пеймаркир ютуб Гугил шо робити і показя шо немає інтернету

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як саме заблокувався, опишіть проблему детальніше.

      Видалити
  69. Під час підєднання до сервісів гугл виникла проблема, спробуйте пізніше. Не прорадає уже 2 місяць до заводських гастройок зносив, не допомогло

    ВідповістиВидалити
  70. Допоможіть будьласка в мене. Коли я хочу зайти пише завершено роботу з гугл плей маркет...і це вискакує кожні 3-4 хв

    ВідповістиВидалити
  71. Я видалила плей маркет а потім знову скачала новий і він не відкриває. Заходжу а воно вибиває і пише Під час отримання із сервіса сталася помилка[RH-01].
    Я навіть не можу до когось подзвонити навіть повідомлення не можу переглянути. Заходжу в дзвінки вибиває Роботу Контакти припинено, так само і в повідомлення не можу зайти. Але воно ще може писати Роботу android.com.phone припинено...
    Що мені робити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. https://fan-android.com/instructions/994-oshibka-pri-poluchenii-dannyh-s-servera-rh-01.html - ось тут описані найбільш вірогідні причини помилки RH-01

      Видалити
  72. як мені вирішити проблему (На жаль , програма Google Play припинила роботу) ????????????

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для початку, очистіть кеш та дані Google Play. Також спробуйте перезавантажити пристрій.

      Видалити
    2. недопомагає які ще варіанти??

      Видалити
    3. Опишіть, будь ласка, проблему детальніше, тільки тоді я зможу щось підказати.

      Видалити
  73. Доброго дня!Допоможіть вирішити проблему.На телефон викидає ''В приложении ''Сервіси Google Play'' произошла ошибка.'' Що робити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Коли саме з'являється помилка і який код або ж детальна назва помилки?

      Видалити
  74. перестала відображатися клавіатура на телефоні. Не можу ні смс написати ні в гуглі щось набрати. Що робити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зайдіть в Налаштування - Мова та введення - Клавіатура та методи вводу. Подивіться, чи є там якась клавіатура в переліку. Якщо ж немає, то потрібно встановити нову, наприклад, Google Keyboard звідси - https://www.apkmirror.com/wp-content/themes/APKMirror/download.php?id=16649

      Видалити
  75. В мене при вході в плей маркет вибиває що при зєднанні з сервером сталася помилка RH-01,що робити в даній ситуації

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ось тут https://fan-android.com/instructions/994-oshibka-pri-poluchenii-dannyh-s-servera-rh-01.html описані можливі причини виникнення та шляхи вирішення цієї проблеми.

      Видалити
  76. Доброго вам дня в мене така проблема щоне можу оновити клеш офкланс и ще де яки ігри програми. Пише потрібна дія в обл.зап. натискаю на нього висвічуе Не вдалося ввійти Ви вели неправельний пароль або Обліковий сапис змінено і тедетепе. Що робити як бути?

    ВідповістиВидалити
  77. Добрий вечір. В мене проблема після скидання налаштувань до заводських. З'явилась проблема з таким написом: на жаль сервіси гугл плей припинили роботу. Не знаю що робити

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Скачайте найновішу версію сервісів звідси - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.gms&hl=uk

      Видалити
    2. Не можу нічого скачати з плей маркет і неоновлюються додатки. Що робити?

      Видалити
  78. Asus ME302C сервіси плей маркет постоянно отключается после отновления.на завод настройки сбрасивали и асус и отдельно плей маркет и сервиси

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спробуйте завантажити найновішу версію Сервісів Google Play звідси - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.gms&hl=uk

      Видалити
  79. Я заходжу у плей маркет пише увійдітт у аккаунт ввів почту та пароль. Потім пише що у вашому андроід не надаються служби данних ЩО РОБИТИ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Така помилка виникає, якщо не працює інтернет. Інші програми на вашому пристрої мають доступ до інтернету?

      Видалити
  80. Відповіді
    1. А яка у вас модель телефону? Деякі Андроїд-смартфони поставляються без встановленого Google Play, але його можна буде встановити окремо.

      Видалити

Дописати коментар

УВАГА! Всі маніпуляції, описані в даному блозі, які ви робите зі своїми пристроями, ви робите на свій страх і ризик! Автор блогу не несе ніякої відповідальності за пошкодження, що виникнуть у випадку неполадок чи поломок ґаджетів.