Як перемістити програми та ігри на карту пам’яті в Android

Якщо у вас встановлено багато ігор і програм, а об'єм внутрішньої пам'яті невеликий, то незабаром місця для встановлення нових програм у вас не залишиться. У такому випадку єдиним рішенням буде перенесення ігор і програм на SD-картку.

Звичайно, багато додатків можна і самостійно перенести на карту пам'яті, тому для початку варто зайти в «Налаштування», перейти в пункт «Додатки» і вибрати  потрібну гру або програму. Вам потрібно подивитися, активна чи кнопка «Перемістити на SD карту». Якщо так, то ви сміливо можете перенести дані програми на SD карту.

Правда, деякі розробники блокують дану функцію, забороняючи переміщення даних на зовнішню пам'ять, оскільки внутрішня пам'ять забезпечує кращу швидкодію ніж SD карта навіть 10 класу швидкості. Для таких випадків нам знадобиться AppMgr III (App 2 SD).



Перенести додатки на SD карту можна різними способами, але найкращий варіант - це додаток AppMgr III ( App 2 SD). Він абсолютно безкоштовний і вміє переміщати ваші ігри та програми з пам'яті смартфона або планшета на SD карту, очищати кеш і багато іншого.
Управляти програмою дуже просто. Всі встановлені на ваш ґаджет додатки розподілені на окремі групи:

- Movable (переміщувані) - до цієї групи відносяться ігри і програми, які знаходяться у внутрішній пам'яті, але підтримують перенесення на SD.
- On SD card - додатки, які вже переміщені на зовнішню пам'ять
- Phone only (тільки в телефоні) - на цій вкладці знаходяться тільки ті ігри та програми, перенесення яких на SD неможливе.

У AppMgr III (App 2 SD) є вельми корисні функції, такі як очищення кеша одним  кліком, масове виділення, повідомлення про завершення установки програми та приховування ігор і програм в меню додатків.

За матеріалами http://4idroid.com/

Коментарі

  1. Дуже дякую. Допомогло звільнити пам'ять!!

    ВідповістиВидалити
  2. в мене не пряцює тел. Престіжіо

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Що саме не працює, опишіть детальніше.

      Видалити
    2. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

      Видалити
    3. Опишіть детальніше проблему. Напишіть назви програм, які Вам не вдається перемістити.

      Видалити
    4. Мені не можна ніякі програми перемістити,що треба зробити?

      Видалити
    5. Яка версія Андроїд у Вас?

      Видалити
  3. не працює кнопка перемістити на карту памяті.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. на жаль, не всі програми можна перемісти на карту пам'яті, деяким таку функцію не надав виробник.

      Видалити
  4. Доброго дня. В мене леново с920. Коли скачую ігру з інтернета каже що не вистачає пам'яті ((( я вже видалила деякі об'єкти пам'яті звільнила на три такі ігрушки, та це не допомогло..... Як зробити так, щоб він зберігав все на SD карту? Робила основною SD не домогло (((( допоможіть хто знає як це виправити

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене така ж проблема

      Видалити
    2. В мене така ж проблема

      Видалити
    3. В деяких телефонах пам'ять виділяється окремо для програм, то ж якщо ви видалили, нариклад, пісні, то це не звільнить пам'ять. Потрібно видаляти саме додатки. Налаштувати скачування додатків напряму на карту пам'яті неможливо в ОС Андроїд.

      Видалити
    4. В мене просить для скачування однієї гри видалити всі програми та ігри які є. Що робити? І чи можна зробити так, щоб гра "забула" все що було в ній? Спасибі

      Видалити
    5. Автор видалив цей коментар.

      Видалити
  5. В мене на планшеиі нема памяті як мені зберегти на карткуSD

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Напряму додатки скачувати на карту пам'яті не можна. Потрібно очистити внутрішню пам'ять, на неї встановити додаток і аж тоді можна буде перемістити його на картку пам'яті.

      Видалити
  6. В мене така проблема кол я в 1 встановлював карту памяті мені давали смогу вибрати місце збереженя (нажаль) я не просто закрив в кладку тепер мучаюсь ніякак програма не позволяє перемістити на флешку в настройках показує що є флешка але як на планшеті(поломаному) що мона було вибирати куди встановлювати додатки немає такеї функції що робити я скидав начтройки до заводстьких і не раз виймав пробував вставляти іншу флешку та сама пісня

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Напишіть назву свого телефону і версію Андроїд. Скоріше за все, така настройка має бути в Налаштування - Пам'ять або Налаштування - Програми.

      Видалити
  7. В мене немає у налаштуваннях кнопки перенести

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Яка у Вас версія Андроїд? На старих версіях Андроїд відсутня функція переносу додатків, також не всі додатки підтримують перенесення не карту пам'яті.

      Видалити
    2. Ця версія Андроїд підтримує перенесення додатків на карту пам'яті. Можливо, ваша карта пам'яті вийшла з ладу. Кнопка перенесення знаходиться за шляхом - Налаштування - Програми - Всі - Потрібний додаток.

      Видалити
  8. Доброго дня. Виникла проблема на samsung grand2. При спробі перемістити пісню з телефону на карту пам'яті з'явився напис: "Ваша система запрещает ES запись на внешней SD-карте, запись возможна при наличии рут-прав. Допоможіть вирішити цю проблему.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Прочитатте ось цю статтю, тут описане рішення Ващої проблеми http://svit-gadgetiv.blogspot.com/2016/02/fix-sd-card-problem-on-android-44.html

      Видалити
  9. Доброго дня, у мене LG L65 Dual
    В мене така проблема: є карта пам'яті на 7 ГБ вона вільна повністю, і внутрішня пам'ять заповнена але у мене нема ЖОДНОГО додатку, чи гри але внутрішня пам'ять заповнена а коли скачувати додатки то пише, що не вистачає місця, якби було місце у вн. Пам'яті то я б скачала і перемістила додатки на карту пам'яті, але я не можу скачати їх. Та ще раз кажу у мене немає жодного додатку я все повидаляла щоб звільнити пам'ять та не допомогло, але коли ще скачувала додатки то лише мала кількість переміщалась. Допоможіть будь ласка, вже 1 рік не знаю що з цим робити.дякую

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можливо, у вас глюк із внутрішньою пам'яттю. Можливо, допоможе скидання до заводських налаштувань.

      Видалити
  10. В мене така ж проблема натискаю кнопку перемістити а у відповідь програму не вдається перемістити.що ж мені робити

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Деякі прорами не можна перемістити на карту пам'яті через те, що виробник не включив таку функцію у додаток.
      У вас така проблема з усіма додатками?

      Видалити
    2. Автор видалив цей коментар.

      Видалити
    3. А якось можна звільнити пам'ять, а то в мене телефон на 90 відсотків заповнений, а карта пам'яті на 10. І ці 90 це такі програми як chrome, youtube.

      Видалити
  11. Точніше 2, 5 які потрібні для запуску телефона 4, 7 різні програми chrome які не понятні з андроїдом намальваним і тд.

    ВідповістиВидалити
  12. І ще всьо що лишається пусті. Я хочу скачати програму на 2, 1 Гб і не можу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Системні програми неможливо перенести на карту пам'яті. Їх можна тільки видалити, при умові що у вас є рут-права та програма Clean Master.

      Видалити
  13. При переміщенні ігор з вбудованої пам'яті на карту SD іде все норм але при перевірці пам'яті телефону залишається там само як мені перенести ігри щоб файли не оновлювати заново я пробував різні програми перекидало але в кінцевому результаті при запуску йшло оновлення і знову все в пам'ять телефону

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можливо, конкретні програми чи ігри не підтримують перенесення на карту пам'яті. Також при перенесенні великих ігор частина файлів все одно залишиться в пам'яті телефона.

      Видалити
  14. Sony Expedia E2115 dual версія андроїду 4.4.4

    ВідповістиВидалити
  15. Sony Expedia E2115 dual версія андроїду 4.4.4

    ВідповістиВидалити
  16. Sony Expedia E2115 dual версія андроїду 4.4.4

    ВідповістиВидалити
  17. Але чому пише що 2гб. Ігри перенесено на SD картку і коли я видаляю ігру звільняється місце на телефоні

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Але чому пише що 2гб???? Де пише? Якщо хочете, щоб я вам допоміг, пишіть чіткіше і зрозуміліше.

      Видалити
  18. В мене samsund galaxy core і доступно переміщення а коли розрядився телефон я його зярядив і включив а програми переміщені на sd не відкриются і пише програму не інстальовано я телефон включав виключав знімав sd потім вставляв але нічого не відбувається

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можливо, це тимчасовий глюк, а, можливо, що пошкодилася карта пам'яті. Інші файли на карті пам'яті відкриваються нормально.

      Видалити
  19. Мени в SD пише на присрої не встановлено дійсної зовнишньої памяти або зовнишня память не є задияна функція перенесиня додаткив на зовнишню память не може бути виконана на вашому пристроїї

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Скоріше за все, карта пам'яті неправильно відформатована. Її можноа відформатувати в самому телефоні/планшеті, але це видалить абсолютно всі файли з карти пам'яті. Щоб її відформатувати, зайдіть в Налаштування - Пам'ять - Очистити SD.

      Видалити
  20. В налаштуваннях додатка зовсім відсутня клавіша перенесення на sd

    ВідповістиВидалити
  21. Ті програми які переносяться на карту памяті я і без цієї програми перенесу непотрібна програма

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, але ця програма допомагає недосвідченим користувачам Андроїд, які погано розбираються в налаштуваннях свого пристрою.

      Видалити
  22. Допоможіть будь-ласка.В мене постійно вибиває , що бракує пам'яті на планшеті, а коли я хочу ввійти у налаштування, щоб видалити ігри,це віконечко знову і знову вибиває. Нічого зробити не можу. Як бути?

    ВідповістиВидалити
  23. Доброго дня!!В мене телефон Samsung j5 2015 року і я не можу перемістити файли з телефона на флешку

    ВідповістиВидалити
  24. допоможіть не можу перемістити файли з телефона на флешку тому що вони не переміщаються а копіюються і якщо їх видалити з телефона то вони автоматично видаляються з флешки

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якою програмою для переміщення файлів ви користуєтеся?

      Видалити
  25. Як перемістити пісні на карту пам'яті
    ?


    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. За допомогою будь-якого файлового менеджера, наприклад, Total Commander.

      Видалити
  26. Доброго дня в мене nomi i504 і я неможу перенести програми навіть з цим додатком. Підскажіть, що робити. Дякую

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Яка у вас версія Андроїд? Якщо 4.4 KitKat, то скористайтеся порадою в цій статті
      http://svit-gadgetiv.blogspot.com/2016/02/fix-sd-card-problem-on-android-44.html

      Видалити
  27. Що робити коли все переніс потім пише що програма не інстальована ??

    ВідповістиВидалити
  28. Що робити коли все переніс потім пише що програма не інстальована ??

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Програма не підтримує роботу на карті пам'яті, перенесіть назад, тоді все повинно запрацювати.

      Видалити
  29. Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, що зробити, щоб фото і відео з камери зберігалось на карту sd, а не в сховище. В налаштуваннях вибрана карта, але зберігає все одно в память телефона і пише, що недостатньо пам'яті, коли знімаю відео. А на картці вільно 30 Гб. Xperia c. Дякую

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо у Вас Андроїд 4.4, то скористайтесь цією інструкцією http://svit-gadgetiv.blogspot.com/2016/02/fix-sd-card-problem-on-android-44.html

      Видалити
  30. Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, що зробити, щоб фото і відео з камери зберігалось на карту sd, а не в сховище. В налаштуваннях вибрана карта, але зберігає все одно в память телефона і пише, що недостатньо пам'яті, коли знімаю відео. А на картці вільно 30 Гб. Xperia c. Дякую

    ВідповістиВидалити
  31. Коли я хочу перемісти програму на сд карту, виникає помилка "недостатньо місця" хоча 30гб вільно....
    Допомжіть в цьому питанні

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Телефон samsung galaxy j710f 16 року

      Видалити
    2. Необхідно відформатувати карту пам'яті в телефоні. Це видалить всі файли з неї, але тоді телефон почне її сприймати.

      Видалити
  32. Веисія андроїд 4.4.2 перенесеня не підтримує шо робити

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. http://svit-gadgetiv.blogspot.com/2016/02/fix-sd-card-problem-on-android-44.html - скористайтеся цією інструкцією.

      Видалити
  33. В мене Samsung Gelexy Grand Neo Plus не бачить простої кішенькової флешки при підключені через usb кабель як це змінити???
    І ще при підключенні до ПК через usb кабель телефон відтворюється тільки як камера неможливо нічого скопіювати на телефон із тнлефона так і з sd флешкою??
    І на кінець як на ньому робити скрін шот?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. 1. Ваш телефон не підтримує функцію OTG, тому підключити до нього флешку через кабель не вийде.
      2. Після підключення телефону до ПК зайдіть у Налаштування - PC-з'єднання - Синхронізація медіафайлів або Накопичувач. Після вибору цієї функції ви зможете перекидати файли на ПК.
      3. Щоб зробити скріншот, одночасно затисніть кнопки Додому та Зменшити звук.

      Видалити
  34. у мене прістіжіо,нема внутрішньої пам'яті,купила флешку а воно то її читає але нічого на неї скачать я не можу,у моєї сестри теж прістіріо і така ж проблема
    Як зробити щоб качало на карту пам'яті?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо у Вас Андроїд 4.4, то потрібні рут-прва та програма
      SDFix:KitKat Writable MicroSD - http://svit-gadgetiv.blogspot.com/2016/02/fix-sd-card-problem-on-android-44.html

      Видалити
    2. а як установить рут-права

      Видалити
    3. а як установить рут-права

      Видалити
    4. На сайті 4pda.ru є форум,де можна знайти тему, присвячену вашому телефону. Там буде інформація, як отримати рут-права на вашому телефоні. Після проведення процедури отримання рут прав може втратитись гарантія.

      Видалити
  35. В мене lenovo a328,в версія 4.4.2,я не можу перенести жодну програму ,ігру на флешку,я скачала AppMgr|||,але нічого не виходить,допоможіть будь ласка.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На Андроїд 4.4.2 функція переміщення додатків заблокована, необхідні рут права та додаток SDFix: KitKat Writable MicroSD, який можна скачати в Google Play

      Видалити
  36. в мене Андроїд 4.4.2... всі фото зберігає в пам"ять телефону і на карту нічого перемістити не можу

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На Андроїд 4.4.2 функція переміщення додатків заблокована, необхідні рут права та додаток SDFix: KitKat Writable MicroSD, який можна скачати в Google Play

      Видалити
  37. В мене немає кнопки змінити. В мене андроїд 6.0. Що мені робити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В Налаштуваннях - Програми - Завантажені пр виборі додатка має бути кнопка "використання даних". Там можна змінити місце збереження додатка.

      Видалити
    2. Все одно не можу перемістити

      Видалити
    3. Кнопка може мати трохи іншу назву, це від виробника залежить.

      Видалити
  38. У мене LG-E610v в телефоні є карта пам'яті на 16 GB Але я не можу перемістити програми на карту пам'ят.Заходжу в налаштуваня програми вибираю потрібну програму але там не має кнопки щоб перемістити на карту пам'яті.Чому у мене не має потрібної кнопки ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. вам необхідно по wi-fi оновити прошивку до новішої версії, тоді кнопка "перенести на SD" повинна з'явитися.

      Видалити
  39. А якщо наприклад я хочу перемістити Вконтакте але там багато даних(збережені музичні файли),то вони перемістяться без всяких проблем?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ні, ці дані не переміщаються на карту пам'яті при переміщенні програми. В залжності від конкретного додатка, можна налаштувати його так, щоб він кешував музику на карту пам'яті.

      Видалити
  40. В мене є карта пам'яті,але не розумію чому не можу переносити програм і буває просто не працюють програми які на карті пам'яті,я перезавантажувала і виймала і вставляла знову карт.пам'яті і ось скидала до зав.налаштувань аье знову теж саме.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо версія Андроїд 4.4, то там телефон не має можливості запису на карту пам'яті. Цю проблему можна вирішити, якщо є рут-права.

      Видалити
  41. В мене асістант as-5431, як перемістити на карту памяті фото? Дякую

    ВідповістиВидалити
  42. Що робить коли андроид 4.4.2 позбавлений виробником функції що переміщає на карту пам'яті
    в мене флешка пуста а місця нема на планшеті
    ЩО РОБИТЬ ПІДСКАЖІТЬ, ПОМОЖІТЬ ПОЖАЛУСТА

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо у вас є рут-права, скористайтесь цією статтею - http://svit-gadgetiv.blogspot.com/2016/02/fix-sd-card-problem-on-android-44.html

      Видалити
  43. добоий день у мене планшет bravis nb106. android 5.1
    відсутня функція перемістити на SD картку. Оновлення ПЗ не допомагає(шукає але нічого не знаходить).
    Що робити? Додаток AppMgr III не допомагає. Викидує на інформаццію про програму і внизу написано листайте до переміщення на SD карту.

    ВідповістиВидалити
  44. Добрий вечір! Андроїд 6.0 є проблема ФОТО І МУЗИКУ переміщую на карту SD, але дані залишаються і на внутрішній пам'яті. Щоб не було подвоєнь видаляю з пам'яті телефону і автоматично видаляється і на карті. Що робити??? смартфон HUAWEI GT3

    ВідповістиВидалити
  45. В мене всі емблеми програм позначені емблемою андроїда при заході пише програму не інстальвано доступно тільки: Телефон, Контакти, Повідомлення, Інтернет, Налаштування, Калькулятор, Диктофон, Гугл , Гугл Пошук і налаштування Гугл. Смартфон Samsung SM-G360H Версія андроїда 4.4.4 Допоможіть будь ласка

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Коли таке з'явилося? Ви щось робили з телефоном перед тим, як таке сталося? Можливо, ви оновляли Андроїд, і після оновлення таке з'явилося?

      Видалити
  46. Коли я переношу на карту пам'яті програму то потім її не можу включити.В мене Леново а536

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На Леново А536 стоїть Android 4.4. Ця версія має обмеження на роботу із картою пам'яті. Є два способи зняти це обмеження. 1-й - оновити прошивку, 2-й - отримати рут права та встановити додаток SDFix: KitKat Writable MicroSD

      Видалити
  47. Добрий день! у мене версія андроїд 6.0.3. Внутрішня пам"ять заповнена. Як перміщати на карту пам"яті?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Подивіться ось це відео https://www.youtube.com/watch?v=H_KNox9tifA, тут пояснюється, як переміщати додатки на карту пам'яті у вашій версії Андроїд.

      Видалити
  48. Підкажіть, будь-ласка, як налаштувати Samsung Galaxy J5, щоб фото зберігало на карту пам'яті, а не в пам'ять телефона? Дякую.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Такі налаштування зазвичай є в Налаштуваннях додатка для камери, в кожному пристрої вони по-різному називаються.

      Видалити
  49. При перенесені завантаженої програма MX Player 17,59 МБ на CD-картку у телефоні залишилося 10,5 МБ і якісь дані на 32 КБ, а на карту пам'яті завантажено 19,34 МБ. ОС Андроїд 4.4.2. Як це розуміти?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. При перенесенні додатків на карту пам'яті в системі Андроїд не весь додаток переноситься на карту пам'яті, а тільки його частина. Така особливість цієї ОС.

      Видалити
  50. У мене самсунг J3 після пепенесення в ручну леякі программи стали не доступні підкажіть причину, просто стоїть знасок і надпис sd і программа не запускається

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можливо, розробником програми не налаштована коректна робота програми на карті пам'яті. Спробуйте перемістити її назад в пам'ять телефона, якщо не запрацює, то встановіть її наново та більше не переміщайте. Також у вас може бути проблема із картою пам'яті, спробуйте її відформатувати (це зітре всі дані з неї), та знову вставте в телефон.

      Видалити
  51. Не можу перемістити з телефона на карту карту пам'яті,карта пам'яті нова на 16,тел.Sony Xperia m2,вибиває що вбудована заповнена, а на карту пам'яті не можу перемістити,що порадите?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чому саме не можете перемістити, опишіть проблему детальніше.

      Видалити
  52. Доброго вечора у мене ксіомі редмі нот андроїд 6. Коли вибираю програму і збираюсь її перенести то мері відкриває. Про додаток і вибиває табличка натисніть пункт памяті і натисніть, змінити. Алеж там і близько таких пунктів немає. Нерозумію що робити!!!???

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Xiaomi в своїх смартфонах заблокувала функцію перенесення додатків на карту пам'яті в Android. Тому перенести їх можна лише при наявності рут-прав.

      Видалити
    2. У мене ксіомі редмі 4х. Не переносяться програми аж ніяк. Немає функції перенесення на карту пам'яті. Ця програма із статті також не допомагає, бо вибиває назад в настройки і просить щось змінити в пам'яті, але в мене таких кнопок і близько немає. Також не маю рут прав, та й сама боюсь їх встановлювати, бо взагалі зламаю телефон. Що робити?

      Видалити
  53. Не можу перемістити 6.0 андроїд

    ВідповістиВидалити
  54. Підкажіть будь ласка, в мене ксіомі редмі 5,коли я натискаючи кнопку перемістити в мене пише зайти в пам'ять і натиснути кнопку змінити, але там такої кнопки нема, тому ніяк не можу звільнити пам'ять.Підкажіть що робити🤔

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На смартфонах Xiaomi переміщення програм на карту пам'яті не працює, тому що ця функція заблокована виробником.

      Видалити
  55. Нокиа 7.1 не можу перемістити на карту пам'яті

    ВідповістиВидалити
  56. Добрий день
    LenovoP70-A
    5,1
    Не можу з внутрішньої пам'яті ,на якій все заповнено,перемістити на карту пам'яті,вибиває: Помилка певної операції з файлом.
    Що робити?

    ВідповістиВидалити
  57. Скажіть,будь ласка,у мене ксіомі редмі 4х,і коли я підключаю телефон до комп'ютера,щоб перенести на комп'ютер фото і відео,в мене на комп'ютері пише,що на даному устройстві немає файлів.Що зрлзроб,щоб фото було видно і як їх перенести на комп'ютер?

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

УВАГА! Всі маніпуляції, описані в даному блозі, які ви робите зі своїми пристроями, ви робите на свій страх і ризик! Автор блогу не несе ніякої відповідальності за пошкодження, що виникнуть у випадку неполадок чи поломок ґаджетів.