Останні новини

неділя, 2 квітня 2017 р.

Не приходять оновлення iOS на iPhone/iPad – вирішення проблеми

Трапляються випадки, коли користувач дізнається з новин про вихід чергового оновлення iOS, однак при переході в пункт Оновлення ПЗ на iPhone або iPad з’являється напис "Встановлено останню версію програмного забезпечення" або процедура "Перевірка наявності оновлення" ні до чого не призводить. В статті піде мова про те, чому іноді не приходять оновлення iOS, і що робити в цьому випадку.





У більшості випадків дана проблема пов'язана з наявністю джейлбрейка на iOS-пристрої і плутаниною серед різних типів оновлень iOS. Отже, про все по порядку.

 Види iOS оновлень

1. Для всіх. Це звичні iOS-оновлення для звичайних iOS-користувачів.

2. Для зареєстрованих розробників. Ці оновлення можуть встановити тільки ті користувачі, чий iPhone або iPad пов'язаний з Apple ID зареєстрованого розробника. Крім того, оновлення для розробників можна отримувати, якщо UDID iOS-пристрої було внесено до списку ґаджетів, які беруть участь в тестуванні програмного проекту розробника.

Оновлення для розробників є найновішими, але й найбільш «сирими», і можуть мати купу багів.

3. Для учасників Програми бета-тестування. Ці оновлення можуть отримувати всі бажаючі, але для цього потрібно зареєструватися в Програмі бета-тестування Apple.

Розглянемо найбільш поширені випадки, при яких оновлення iOS можуть бути відсутні в Настройках.

Не приходять оновлення iOS (Повідомлення: Встановлено останню версію програмного забезпечення)

Користувач побачить таке повідомлення, якщо пристрій вже не підтримує нові оновлення. Перевірте, чи дійсно Ваш iPhone або iPad підтримує останнє оновлення iOS. Це можна зробити, наприклад, на офіційному сайті
apple.com.

Напис «Встановлено останню версію програмного забезпечення» може збити з пантелику, якщо на iPhone або iPad встановлена ​​публічна версія iOS (для всіх), а користувач, який не є ні зареєстрованим розробником, ні учасником Програми бета-тестування, побачив новину про вихід бета-версії прошивки.

З іншого боку, дане повідомлення може бути зазначено в разі, якщо на iOS-пристрої встановлена ​​бета-версія прошивки. Наприклад, на iPhone встановлена ​​10.3 beta 6 і в цей час вийшла фінальна версія iOS 10.3 для всіх. У більшості випадків ці дві прошивки (остання beta і фінальний реліз) є ідентичними, тому і в розділі Оновлення ПЗ з'являється напис «Встановлено останню версію програмного забезпечення».

Крім того, напис «Встановлено останню версію програмного забезпечення» може вказувати на те, що поточного оновлення ще нема для Вашого регіону. Спробуйте повторити процедуру перевірки пізніше.


Як оновити iOS на фінальну версію, якщо на пристрої встановлено бета

Спосіб №1

1. Відкрийте «Налаштування» і перейдіть до розділу «Основні», а потім в «Профілі»;

2. У списку профілів виберіть «iOS Beta Software Profile» і натисніть «Видалити профіль»;

3. При запиті введіть пароль, потім знову натисніть «Видалити» для підтвердження дії;

4. Перезавантажте iOS-пристрій;

5. Відкрийте додаток «Налаштування» і перейдіть за шляхом «Основні» -> «Оновлення ПЗ».

Після цього ґаджет знайде останнє оновлення iOS і встановить його.

Слід також пам'ятати, що внаслідок виконання описаної вище процедури буде видалений ваш бета-профіль. Тобто, в ньому не будуть приходити оновлення, пов'язані з тестуванням платформи. 

Спосіб №2

Оновити пристрій також можна за допомогою програми iTunes на комп'ютері.

Не приходять оновлення iOS (Повідомлення: Перевірка наявності оновлення)

У більшості випадків таке повідомлення може з'являтися через наявність джейлбрейка на iPhone або iPad. Оновити такий пристрій можна тільки шляхом процедури Відновлення в DFU-режимі. 

Тривала "Перевірка наявності оновлення" також може вказувати на завантаженість серверів Apple (спробуйте пізніше), а також на низьку швидкість Вашого інтернет-з'єднання.

За матеріалами: yablyk.com


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Немає коментарів:

Дописати коментар