Нерідко при скачуванні
додатків з Google Play виникають помилки і збої. Нижче наведений список найбільш
частих помилок Гугл Плей на Андроїд і
методи їх усунення.
Помилка
101
Помилка 101 виникає, як
правило, у власників пристроїв Android версії 2.3. Але може також виникнути і
на інших версіях ОС. Суть помилки полягає у невідповідності часу на серверах
Google Play і точки доступу, за допомогою якої ви збираєтеся підключитися до
інтернету.
Щоб її вирішити, необхідно
скористатися наступним методом:
1. Очистити Кеш Google Play
в налаштуваннях. (Налаштування-Додатки-Всі-Google Play)
2.Перезавантажити смартфон
3. Відключити Wi-Fi на
пристрої.
4.Заходимо в настройки роутера
(як це зробити ви можете дізнатися у свого інтернет-провайдера)
5. В налаштуваннях роутера
змінити часовий пояс і поставити правильний час.
6. Виставити такий самий час
і часовий пояс на смартфоні.
7.Перезавантажуємо смартфон
8.Знову підключіть Wi-Fi на
пристрої.
Втім, бувають випадки, коли
даний метод не спрацьовує. В такому випадку, вихід з такої ситуації тільки один
- скидання налаштувань на смартфоні. І створення нового облікового запису
Google. Тільки пам'ятайте, що здійснивши скидання, ви також видаляєте всю
інформацію, що зберігається на пристрої, включаючи контакти, медіа-файли,
замітки і т.д.
Помилка
491
В даному випадку вам
необхідно очистити кеш Google Play. Зробити це можна через
Настройки-Додатки-Всі- Google Play
Втім, бувають випадки, коли
цього недостатньо. Тоді вам доведеться перезавантажити телефон в Recovery і
зробити очистку кешу через нього. Або ж скористатися рішенням подібної проблеми,
описаної нижче.
Помилка
492
В даному випадку помилка теж
виникає через кеш Google Play. Скористайтеся додатком Сache Fixer для очистки
або перенесення кеша на SD карту. Особливістю даної програми є те, що Кеш
переноситься на карту пам'яті лише до наступного перезавантаження смартфона.
Після перезавантаження кеш знову опиниться в пам'яті телефону. Для переносу
кешу на постійній основі можете скористатися програмою MarketFix.
Помилка
921
В даному випадку допоможе
очистка даних додатків Google Play і Google ServicesFramework. Робиться це в
настройках - управління додатками. Після чого необхідно перезавантажити
смартфон. Якщо і після цього помилка не зникла - зайдіть в налаштування Google Play,
видаліть і наново зареєструйте свій аккаунт.
Помилка
при отриманні даних з сервера [RPC: AEC: 0]
Рішення таке ж, як і в
попередньому випадку. Очищаємо кеш і дані додатків Google Play і Google
ServicesFramework. Також видаляємо і заново реєструємо аккаунт.
Помилка
при отриманні даних з сервера [RPC: S-5: AEC-0]
Заходимо в Настройки -
Додатки - Всі. Зупиняємо і видаляємо дані та оновлення для додатків Google Play
Маркет, Google Services Framework і Сервіси Google Play. Перезавантажуємо
пристрій В меню настройки - Акаунти - Google, заходимо в налаштування
синхронізації аккаунта і знімаємо галочки з усіх пунктів і знову
перезавантажуємося. Після перезавантаження відразу заходимо в Налаштування -
Акаунти - Google і проставляємо галочки заново і знову перезавантажуємося.
Помилка
927
Як правило, дана помилка
виникає через некоректне оновлення Google Play. В налаштуваннях видаляємо
оновлення та кеш Google Play. Перезавантажуємо пристрій.
Джерело: info.mobilux.info
Джерело: info.mobilux.info
Коментарі
Дописати коментар