Реліз iOS 9.3 приніс з собою проблеми для власників
старих iPhone і iPad: користувачі скаржаться, що після оновлення смартфони і
планшети Apple неможливо активувати - введення даних Apple ID не дозволяє
пройти екран активації. На щастя, помилку програмістів можна виправити
самостійно.
Для того, щоб активувати iPhone або iPad зі встановленою iOS 9.3, виконайте
наступні дії:
1.Перевірте, чи дійсно Ваш iOS-пристрій прив'язаний до конкретного Apple ID
Зайдіть на iCloud.com з комп'ютера і введіть Apple ID, який Ви вводите на
екрані блокування iPhone або iPad. Виберіть розділ Налаштування.
У секції Мої пристрої будуть перераховані всі ваші гаджети.
Якщо потрібного пристрою там немає - ви вводите не той Apple ID (ґаджет
прив'язаний до іншого або не прив'язаний ні до одного). Якщо все правильно, не
закривайте вкладку з iCloud.com в браузері і дивіться наступний пункт.
2.Активуйте через iTunes на
комп'ютері
Активувати iOS-пристрій можна і через iTunes на комп'ютері. Підключіть
«проблемний» iPhone або iPad до ПК/Мас, відкрийте iTunes, оновіть його до
актуальної версії, виберіть планшет або смартфон, потім введіть Apple ID.
3.Видаліть iOS-пристрій з iCloud
Вимкніть iPhone або iPad, поверніться до сайту iCloud.com, виберіть розділ
Знайти iPhone, клікніть по напису Всі пристрої. В списку натисніть на потрібний
пристрій і потім на Видалити з «Знайти
iPhone». Підтвердіть видалення iOS-пристрою з iCloud. Тепер введення Apple
ID на пристрої та активація повинна пройти без проблем.
За матеріалами: yablyk.com
За матеріалами: yablyk.com
Коментарі
Дописати коментар